Известие

Collapse
No announcement yet.

засмука вода през въздушния филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Няма какво да помагаме повече.Вчера се чух с него.Колата е запалила и всичко е на 6.Само маслото трябваше да си смени,че имало вода в него. Много здрав двигател,за пореден път се убеждавам
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      понеже нямах ключ за свещите се пробвах да я бутна на 5 та без да ги свалям,двигателя си превартя без никакво усилие,заредих акомулатора,отакчих тръбата на смукателния колектор, изключих клапана на ГНП, откачих кабелите на свещите,завъртях стартера: има ток. и си викам : влкючвам клапана на ГНП,и кабелите на свещите и паля,пък каквото ще става да става...и за мое най-голямо щастие запали от раз. форсирах я кум 10 мин яко да издуха каквото има от ауспуха и от тръбата на колектора,което си беше бая... оставих я да работи към час на свободна, (както каза boby) двигателя е просто часовник,на другия ден смених маслото за всеки случай и в момента колата се държи просто без забележки.
      Благодаря още един път на всички за помощта


      Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

      Comment


      • #18
        Много се радвам, че си се разминал с най-страшното Това е поредното доказатекство, че засмукването на вода през въздушния филтър при дизелите има летален за двигателя изход по-рядко отколкото при бензините. Аз лично си го обяснявам с по-уякчените материали от коляно-мотовилковия механизъм, характерни за дизелите на първо място и за турбо-моторите на второ
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Евала че няма щети - това е най-важното!

          Иначе определено при засмукване на вода дизела ще е по-преебан от бензина... разликата в материала не е толкова голяма колкото разликата в компресията им... естествено повечето засмуквания не са еднакви и не може да се прави точно сравнение.
          2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
          GSM: 0888 520 600

          Comment


          • #20
            Именно заради разликата в компресиите има и съответната разлика в материалите и тяхната якост. Неслучайно дизеловият двигател по-принцип се води с по-голям ресурс.
            Иначе инерционните сили, действащи в момента на водния удар са решаващите
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Grigor
              Евала че няма щети - това е най-важното!

              Иначе определено при засмукване на вода дизела ще е по-преебан от бензина... разликата в материала не е толкова голяма колкото разликата в компресията им... естествено повечето засмуквания не са еднакви и не може да се прави точно сравнение.
              Компресията няма никакво значение тук,защото течностите са несвиваеми за разлика от газовете Колегата да се благодари,че не е с БМВ//Бензин-Масло-Вода/ Тогава щеше да има минимум криви биели
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment

              Working...
              X